Re: PLIX padl?

Autor: SÅ‚awek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Fri 14 May 2010 - 19:20:10 MET DST

W dniu 14.05.2010 18:23, Tomasz Nowak pisze:
> Plix plixem, ale to był mega fckp po stronie atmana.
> Właśnie dostałem komunikat z noc, że w godz. 13:00-15:20
> mogłem obserwować problemy w routingu do TPNET, bo padła
> trasa zapasowa do TPNET w czasie padu prÄ…du w PLIXie.

Fakt, dosyć niepokojące info, też mnie to lekko zastanowiło, jak je
dostałem, aczkolwiek nie miałem okazji przekonać się na ile dotkliwy był
to problem, bo ruch do TP puszczamy przez inne łącze. Osobiście ten
komunikat odczytałem tak, że ruch do TP kierowali w próżnię, czyli
pchali jakąś zapasowa trasą, która nie działała... Jeśli tak faktycznie
było, to lepiej gdyby w ogóle nie rozgłaszali w tym czasie tras do TP...

> Ale to chyba tylko część historii/prawdy, bo z CDP
> też długo nie było żadnej łączności.

Przydałaby się jakaś deklaracja ze strony ATMANa, że zrobią coś, aby w
przyszłości zabezpieczyć się na wypadek podobnego zdarzenia.

--
SÅ‚awek Lipowski
http://lipowski.org