Re: PLIX padl?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Fri 14 May 2010 - 19:11:57 MET DST

Tomasz Nowak pisze:
> Plix plixem, ale to był mega fckp po stronie atmana.
> Właśnie dostałem komunikat z noc, że w godz. 13:00-15:20
> mogłem obserwować problemy w routingu do TPNET, bo padła
> trasa zapasowa do TPNET w czasie padu prÄ…du w PLIXie.
> Ale to chyba tylko część historii/prawdy, bo z CDP
> też długo nie było żadnej łączności.

To ja w takim razie pochwalÄ™ GTS.
Wszystkie usługi zaterminowane na 13 piętrze LIM, działały przez cały
czas bez przeszkód.

Usługi ATM u nas też działały bez problemu ale większość z nich nie jest
odbieranych na LIM.

Jedyne problemy jakie mieliśmy dziś to PLIX (mimo, że mamy link z 3
piętra - RSy nie były dostępne) oraz z operatorem VoIP telekontakt24 -
który widać tylko via PLIX.

Wydaje się, że mieliśmy dziś sporo szczęścia. Współczuje tym, którzy
mieli dużo więcej problemów.

Pozdrawiam
Darek Siedlecki