Netia na slasku..... tja...

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Thu 06 May 2010 - 18:29:19 MET DST

Witajcie,

Od jakiegos roku mecze temat netii u siebie ;)

Z racji tego, ze od poczatku (w zwiazku z bardzo malym moim zaufaniem do
nich) miala sluzyc jako backup, niespecjalnie mi sie spieszylo, ale to
co ostatnio sie dzieje, to juz przegiecie.

Od prawie miesiaca czekam na oferte czlowieka, ktory na wizytowce ma
napisane kierownik regionalny - sz.p. miroslaw dubiel.

Troszeczke temat jest niepowazny, tym bardziej, ze w samej netii jest
chyba jakas rywalizacja o klientow. Nie pamietam teraz nazwiska, jakis
reseller netii przygotowal mi oferte, nawet chcial kopac swiatlo, ale
jak okazalo sie, ze swiatlo mialoby biec od firmy, ktora w mojej okolicy
ma czeste "awarie" odpuscilem i nagle pare dni po tym pan dubiel sobie o
mnie przypomnial ;)

Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
opa] sa podobne ?

MJ