Re: Netia na slasku..... tja...

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 20:45:34 MET DST

> Troszeczke temat jest niepowazny, tym bardziej, ze w samej netii jest
> chyba jakas rywalizacja o klientow. Nie pamietam teraz nazwiska, jakis
> reseller netii przygotowal mi oferte, nawet chcial kopac swiatlo, ale jak
> okazalo sie, ze swiatlo mialoby biec od firmy, ktora w mojej okolicy > ma
> czeste "awarie" odpuscilem i nagle pare dni po tym pan dubiel sobie > o
> mnie przypomnial ;)
>
> Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
> opa] sa podobne ?
>
> MJ

Na Twoim miejscu wysłałbym maila z zapytaniem do innych operatorow, co maja
swiatlo w miescie gdzie masz swoja siec. Nic Ciebie to nie kosztuje, a moze
okazac sie ze ktos Ci da podobne warunki jak Netia, a za to obsluga bedzie
na zdecydowanie lepszych warunkach.

Zauwazylem ostatnio, ze im wiekszy operator tym gorsza obsluga i gorzej sie
rozmawia.