Re: Netia na slasku..... tja...

Autor: ÅšlÄ…zak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 10 May 2010 - 00:20:29 MET DST

Użyszkodnik Mikołaj Jopczyński napisał:

> Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
> opa] sa podobne ?

Wolność wyboru u mnie wygląda tak, że Netia nie jest u mnie upstramem
bgp-owym od ok. 2 lat. Rok chodziło dobrze, potem zaczęli rzeźbić przy
zagranicy w sposób, który w słowniku ludzi kulturalnych nie znajduje
dostatecznie obelżywego określenia na takie postępowanie. Trzymam (jeszcze)
z musu ich transmisje, które ostatnio rozpieprzyły się w drobny mak -
działała warstwa 2, która ni cholery nie chciała nieść warstwy trzeciej z
vlanami. Dostawaliśmy spazmów, żeby jakiś macher namaszczony przez Netię
zjawił się i sprawdził konfigurację ICH routera po padzie zasilania. Przez 3
dni nie doczekaliśmy się. Zatem jedną ręką narzeźbiłem urynę, co by zjepsuta
netiana transmisja niosła _cokolwiek_ w layer3, drugą ręką natomiast
podpisałem wypowiedzenie umowy.

--
ÅšlÄ…zak