Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny

Autor: sqniC <sqnic123_at_n0.spam.gmail.com>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 22:19:21 MET DST

W dniu 2010-04-27 12:28, konrad rzentarzewski pisze:

> przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale temat mnie interesuje.

SLA koniecznie wynegocjuj sobie w umowie...
Co do dzialania, jak dziala jest OK, w przypadku awarii lub zalatwiania
jakis spraw technicznych typu glupi revdns to jest masakra juz.
Awarie zdarzaja sie zadko, u mnie maks raz w roku.
Niestetu ostanio zlgaszajac usterke spedzielem GODZINE na infolini dla
klientow prio...
Koniec koncow obudzilem swojego handlowca i w koncu skontakowal sie ktos
kto nie kazal mi sprawdzac czy mam sygnal w tel..

pozdr./seba