Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 12:28:19 MET DST

Art from [ omj@o2.pl ] ...

: Witam,
: we czwartek moja firma została odcięta od internetu. Infolinia po trzech
: dniach uzerania mnie dzisiaj powiedziała, że moje pasmo zostanie zwolnione
: dnia 16 kwietnia do tego czasu może będę miał internet. Nawet nie wiem co to
: znaczy.
: Czy to jest normalne, że w trakcie trwania umowy zostawia się człowieka tak
: samemu sobie.
: Gdzie ja teraz wytrzasne internet do poniedziałku?
: I co tu robić?

przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale temat mnie interesuje.

czy ma ktoś u nich internet w wawie po światełku i nie miał podobnych
ekscesów? tj. np. koparka mu wykopała internet, ale otrzymał kompetentne
informacje od BOK/NOC i problem został rozwiązany w ciągu kilku godzin.
czasy nie szaleją (mają w SLA gwarancję?), nie robią niezapowiedzianych
okienek, nie odłączają z powodu jakiegoś abuse bez uprzedniego kontaktu
z klientem?

akurat tak się składa że w budynku mam ich światło i najtaniej pewnie
wyjdzie kupić u nich internet i/lub transmisję.

--
 Szanuj admina swego - możesz mieć gorszego.