Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny

Autor: Lukasz Olesiejuk <l.olesiejuk_at_NOSPAM-zamek.net.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 08:33:31 MET DST

Dnia 27.04.2010 sqniC <sqnic123@n0.spam.gmail.com> napisał/a:

> SLA koniecznie wynegocjuj sobie w umowie...
> Co do dzialania, jak dziala jest OK, w przypadku awarii lub zalatwiania
> jakis spraw technicznych typu glupi revdns to jest masakra juz.
> Awarie zdarzaja sie zadko, u mnie maks raz w roku.
> Niestetu ostanio zlgaszajac usterke spedzielem GODZINE na infolini dla
> klientow prio...
> Koniec koncow obudzilem swojego handlowca i w koncu skontakowal sie ktos
> kto nie kazal mi sprawdzac czy mam sygnal w tel..
>
> pozdr./seba

U nas byla inna ciekawa sytuacja.
Lacze przestalo dzialac w sobote. Nie mialem pod reka numeru do netii,
wiec dziwonilem przez standardowe 0800. Wynik byl taki, ze za kazdym
razem jak dzwonilem to panie byly niesamowicie zaskoczone wysokoscia
faktur (bo takich nigdy nie widzialy). Okazalo sie, ze mamy SLA 24/5
ustawione w systemie i lacze zaczelo dzialac we wtorek!
Oczywiscie w systemie juz wszystko jest poprawione, reklamacja
uwzgledniona itp. Ale troche trzeba przyznac nas zezloscili.

Podpisuje sie pod tym, o czym piszecie. Lacze ok, ale obsluga klienta
fatalna.