Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Grzegorz Banasiak <blurp_at_blurp.blurp>
Data: Wed 14 Apr 2010 - 21:29:54 MET DST

> Zasady publikacji informacji określa umowa ramowa zawarta z operatorem
> tranzytu.

Jasne, czyli operator swiadczacy uslugi dla wezla C (np. transmisja do
wezla uslugowego B) od poczatku wie, ze obsluguje inicjatywe KIKE i jest
n podmiotów typu D za tymze C.

Po prostu nadinterpretowalem Twoja wypowiedz z innego listu:

"Administrator węzła C refakturuje koszty tranzytu wyżej na wszystkich
uczestników węzła C - ergo - koszt rozkłąda się na kilka firm, a więc
jest zdecydowanie niższy, niż przy indywidualnych kontraktach na tranzyt
np. do W-wy."

> Tranzyt do nadrzędnych węzłów projektu może kupić każdy członek
> KIKE na swoje potrzeby (to tzw. węzeł D). Nie ma obowiązku pośredniczenia
> węzła C.

OK, ale akurat ten case mnie zainteresowal.

Pzdr.