>> Chcesz jakieś zmiany wprowadzić w filtrach itp. piszesz na bgp@netia i
>> nikt - dosłownie nikt nie odpowie ci słowem - "zrobione lub nie da się".
>
>
> To potwierdzam w całości. Czeka się tygodniami i bez zadymy to nawet aż
> słońce zamieni się w supernową.
> Ostatnio ważną dla nas sprawę musieliśmy zrobić przez znajomego kolegi
> który znał tego co mógł to zrobić. Podwyższanie statusu, interwencje u
> opiekuna, maile, telefony nic nie pomagało.
I to chyba dookreśla Netię, jako stronę "operatorskiego" kontraktu B2B?
Pozdrawiam,
-- --- Zboj (Piotr Marciniak) zboj \at/ mnc.plReceived on Wed Apr 14 12:35:07 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 Apr 2010 - 12:40:01 MET DST