Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 10:43:00 MET DST

mixer pisze:
> Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego neti? Dają dość dobrą oferte
> ale nie wiem czy się w to pakować....
>
> Ewentualnie jak porównujecie jakość neti vs TKT?

Łódź, duży wolumen na radiolinii STM-1. Ceny bardzo konkurencyjne, ale
umowa przewidywała zmianę medium ale Netia się nie wywiązuje i widać, że
nie ma zamiaru się z tego wywiązać. Zdarzają się pady po 12h, jakieś
abstrakcyjne dane dotyczące usługi w systemie, gdy się dzwoni na
infolinie dla klientów kluczowych. Generalnie odczucia kiepskie w tej
przestrzeni.

Jeśli działa, to wydaje się być ok, aczkolwiek być może tylko się
wydaje. Np. do netia.pl mam lepsze czasy, gdy puszcze ruch przez AC-X,
niż gdy idzie bezpośrednio łączem od Netii. Ponadto sytuacje, w których
nie działa zdarzały się często, ostatnio jakby troszkę spokojniej.

Nie potrafię porównać z TKT, na tle ATM po świetle wypadają gorzej.
Zarówno jeśli chodzi o odczuwalną jakość usługi, jak i o kwestie
organizacyjne i podejście do klienta.

Generalnie jeśli byłaby jakaś alternatywa, to bym spróbował czegoś innego.

--
Sławek Lipowski
http://lipowski.org