Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 09:56:50 MET DST

W dniu 11-04-2010 00:37, mixer pisze:
> Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego neti? Dają dość dobrą oferte
> ale nie wiem czy się w to pakować....
>
> Ewentualnie jak porównujecie jakość neti vs TKT?

ja zrezygnowalem, po tym jak w 2009 roku od lipca do listopada mielismy
7 awarii z czego najdluzsza ponad 12 godzin. glownie byly to przeciecia
kabla, a wezel do ktorego bylem podpiety byl tylko czesciowo
backupowany. jesli natomiast wszystko dziala, to praktycznie nie ma sie
do czego przyczepic, tak wiec upewnij sie ze dostaniesz na papierze info
o tym ze wezel do ktorego bedziesz wpiety jest backupowany. do jakosci
obslugi klienta czy to na party line czy lokalnie u handlowca nie mam
zastrzezen.