Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: shefenez <postmaster_at_hotelkrolewski.pl>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 11:13:38 MET DST

W dniu 2010-04-11 10:43, Sławek Lipowski pisze:

> Łódź, duży wolumen na radiolinii STM-1. Ceny bardzo konkurencyjne, ale
> umowa przewidywała zmianę medium ale Netia się nie wywiązuje i widać, że
> nie ma zamiaru się z tego wywiązać. Zdarzają się pady po 12h, jakieś
> abstrakcyjne dane dotyczące usługi w systemie, gdy się dzwoni na
> infolinie dla klientów kluczowych. Generalnie odczucia kiepskie w tej
> przestrzeni.
>
> Jeśli działa, to wydaje się być ok, aczkolwiek być może tylko się
> wydaje. Np. do netia.pl mam lepsze czasy, gdy puszcze ruch przez AC-X,
> [...]
Tak jak pisałem to zalezy od rejonu .
Czasy fakt maja większe , ale to przez/lub dzięki ilości węzłów , w
Trójmieście np faktycznie było w zeszłym roku wiele awarii , ale to
własnie dzięki cięciu kabli przy remoncie torów , teraz "poringowali" i
się skończyło. Mając tyle węzłów wlasnie mogli porobić backupy :)ogólnie
od 4 miesięcy całkowite 0 problemów . A mogę powiedzieć że tylko koniec
2009 mieli zły , przedtem również nie dało się nic zarzucić .