Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 10:52:27 MET DST

On 31-3-2010 9:31, Icek wrote:
> Jak do tego dodala, ze autorem pomyslu byla Izba Celna to opadly mi rece bo
> myslalem, ze choc do tego jakis pseudo fachowcow zatrudnili)

To zaczyna się powoli układać w logiczną całość. Po wejściu do strefy
Schengen ta cała Izba Celna nie ma zbyt wiele do roboty, bo granice
zmniejszyły się o połowę. Rozpacz spowodowaną możliwością utraty stołka
i koryta powoduje wymyślanie coraz to bardziej kretyńskich pomysłów. A
to zatrzymamy na granicy doniczkę za 3.99 zł z Obi, bo jest antykiem, a
to oclimy wszystkie pakiety IP z zagranicy...

--
Grzegorz Janoszka