Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 09:31:29 MET DST

> Czasem takie wyobrazenie sobie jak to mialoby wygladac moze wiele dac.
> Im tam w tym Sejmie chyba brakuje wyobrazni.

dlatego Pani Prezes prosila o stworzenie dokumentu wskazujacego absurd
sytuacji

Jak do tego dodala, ze autorem pomyslu byla Izba Celna to opadly mi rece bo
myslalem, ze choc do tego jakis pseudo fachowcow zatrudnili)

Robie co moge, poswiecam mase czasu aby stworzyc cos co bedzie mialo szanse
byc uznane za wiarygodne. Jak skoncze to opublikuje

Tak czy inaczej potrzebuje jeszcze jakis danych statystycznych
potwierdzajacych moje wyliczenia teoretyczne. Czyli ilosc pakietow / sekunde
na interfejsie fizycznym oraz szybkosc w danej chwili tego interfejsu

Icek