Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 15:01:48 MET

Dnia 17.03.2010 Sławek Lipowski <slawek@lipowski.org> napisał/a:

> Niestety nie będąc członkiem KIKE nie mam chyba dostępu do takich
> informacji. Na stronie znalazłem jakieś ogólniki. Nie udało mi się
> odnaleźć jakiś fajnych informacji na temat idei, topologii i zasięgu KIX.
Coz - prawde mowiac jak szukalem - tez imho bardzo takich rzeczy brakuje. Jakis
drobiazgow - technicznych i nie tylko.

Co nieco dowiedzialem sie na temat KIKE i KIX-a dopiero niedawno - przypadkiem
od znajomego.

> Jakie usługi KIKE jest w stanie świadczyć, czy też w jakiś sposób
> pośredniczyć/uczestniczyć, na terenie Łodzi? Czy możliwe jest np. jakieś
> wsparcie w przypadku chęci wpięcia do PLIXa? Sieci KIKE?
Chetnie sam bym poznal szczegoly odnosnie Poznania.

Bo cena rzucona przez PLIX-a za transmisje z Poznania do Wawy troszke.. powala.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/