Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 09:56:24 MET

Lukasz Olesiejuk pisze:
> (...)
>
> Zapoznaj sie z pomyslem KIKE - KIX i inne takie.
>
> Pozdrawiam

Niestety nie będąc członkiem KIKE nie mam chyba dostępu do takich
informacji. Na stronie znalazłem jakieś ogólniki. Nie udało mi się
odnaleźć jakiś fajnych informacji na temat idei, topologii i zasięgu KIX.

Jakie usługi KIKE jest w stanie świadczyć, czy też w jakiś sposób
pośredniczyć/uczestniczyć, na terenie Łodzi? Czy możliwe jest np. jakieś
wsparcie w przypadku chęci wpięcia do PLIXa? Sieci KIKE?

--
Sławek Lipowski
http://lipowski.org