Neutralny IX w Łodzi

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 19:12:10 MET

Być może znajdą się osoby chętne do podjęcia dyskusji. Warszawa i od
niedawna Katowice mają PLIXa. W Łodzi znajduje się lokalny węzeł AC-X i
LIX (którego losy nie są mi do końca znane). Czy uważacie, że jest
zapotrzebowanie na powstanie w Łodzi neutralnego punktu wymiany ruchu IP?

Na razie tyle, jeśli chodzi o pytania, mam nadzieję, że z czasem rozmowa
się rozwinie i, jeśli okaże się, że jest zainteresowanie i
zapotrzebowanie, to będziemy mogli podyskutować np. o możliwej
lokalizacji. :)

--
Sławek Lipowski
http://lipowski.org