Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny

Autor: jaro <jaro_at_vip.wp.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 21:08:24 MET

> Netia wzorem Exatela nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za
> adresację PI

dotyczy to każdego klienta ? niezależenie od tego czy ma łącze czy
jest "z ulicy",a może mógłbyś wskazać źródło tych informacji lub gdzie
się z tym problemem zwrócić ? bo jeśli faktycznie tak jest to
posiadacze PI i AS bez kontraktów chętnie się do nich zgłoszą. Ja mimo
szczerych chęci nie dotarłem do oficjalnych informacji.

pozdrawiam
J.