Re: TP w PLIX

Autor: Tomasz Kruk <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 07:31:04 MET

On Mar 11, 10:50 am, Szymon Wyrembak <_@_.eu> wrote:

> Myślę, że to 2 niezależne sprawy - przecież dostęp do PLIXa kupisz w L2.
> Obecność lub nie BGP na usłudze ME (a dokładnie kanale do Internetu) nie
> ma tu do rzeczy.

tylko że jak sie ma wdrożony BGP (inaczej zapomnij o plix-ie) to
trochę bez sensu jest puszczać ruch do tepe inaczej (i kreować
polityke routingu stosując jakieś megamagiczne rzeźby)
nie licząc opłat za porty (ktore i tak trzeba poniesc majac plix-a via
metro), mając taki dostęp można kupić tepse w cenie ok.50zł/megabit
(20zł megabit transmisji do plix-a plus 30zł megabit tepsy w plix-ie).

ile w takim układzie kosztuje megabit tepsY bezpośrednio ?