Re: TP w PLIX

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 13:38:01 MET

> Porownywanie zatem ceny pelnego 1Gbit zrealizowanego w taki sposob, z
> cena golega pasma na rynku jest niecelowe. Gole pasmo na rynku nie
> konczy sie w PLIX, nie daje sie wydzielic na juz istniejacym laczu itd
> itd. Na tyle oczywiste ze nie musze chyba tlumaczyc.

Wiesz, celem mojej wypowiedzi nie było napisanie - "ale to głupie",
tylko zaznaczenie do czego nie ma sensu tego stosować bo niektórzy mogli
sobie wyobrażać nie wiadomo co.
Zaznaczyłem że ta usługa raczej _nie_została_ stworzona przesyłania
gołego gigabita - choć technicznie i owszem się da.

Wspomniałem też że tak jak to zostało ładnie zaprezentowane na PLNOGu
apropos metro TP, przydała by się taka sama, ładna oficjalna oferta na
1G gołej transmisji z punktu X do punktu Y, albo przynajmniej z punktu X
do LIM oczywiście z wszystkimi zastrzeżeniami bo wiadomo że nie wszędzie
i nie zawsze jest to opłacalne lub się nie da (bo jest nie opłacalne).
Oferta przedstawiona jak na PLNOG a nie indywidualnie z pionu obsługi
klienta.. Ale ok - nie wszystko na raz ;-)

Tyle.

Sama oferta w ramach istniejÄ…cych Å‚Ä…czy metro jest obiecujÄ…ca.

Marcin