Re: TP w PLIX

Autor: Szymon Wyrembak <__at__.eu>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 10:50:24 MET

Tomasz Kruk pisze:

> No i kolejne pytanie, skoro TP wystawi mi w ramach uslugi metro na
> vlanie plix-a (gdzie rozmawiamy wylacznie po bgp), a na drugi do
> metro, to czy bgp na metro jest za darmo, dodatkowo platna, czy w
> ogole niemozliwa ?

Myślę, że to 2 niezależne sprawy - przecież dostęp do PLIXa kupisz w L2.
Obecność lub nie BGP na usłudze ME (a dokładnie kanale do Internetu) nie
ma tu do rzeczy.

Ja też dorzucę porcje pytań:
- czy kupując transmisję L2 do PLIXa i kupując tam "Internet" spełniam
warunki aby uzyskać adresy PI, następnie ASN - co pozwoli rozmawiać z
innymi uczestnikami PLIXa?
- myślę o zakupie kontentu TV w PLIX i wrzuceniu go na EdgeQAM - może
nie tak dużej paczki jaką oferuje np. usługa Jambox (bo to dużo pasma).
Mam nadzieję, że ktoś to przetestuje ;)

--
(popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)