Re: TP w PLIX

Autor: Tomasz Kruk <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 09:55:17 MET

On Mar 10, 10:29 pm, Marcin Kuczera <mar...@leon.usun-to.pl> wrote:

> niby jest ok ale jedna drobna uwaga.
> Jeżeli chcielibyśmy wykorzystać sieć TP celem zestawienia sobie gigabita
> punkt-punkt lub gigabita prosto do LIMu, tylko dla siebie to:
>
> - 2x port = 2x2000pln = 4000pln

czemu 2x za port ?

przy usludze metro jest 2k oplaty za port od strony klienta ?

2k za port to sa wszystkie oplaty za utrzymanie sieci po stronie plix-
a,czy trzeba placic dodatkowo 1k (lub taniej jak sie zalapiemy na
promocje) za port w plix-ie ?

> - transmisja 20pln do 300Mbit = 6000pln
> - transmisja 10pln powyżej 300Mbit = 7000pln
>
> suma - 17tyś pln netto za pełny 1Gbit/s
> To jest jakieś 2 razy więcej niż u innych (lub więcej).

tylko ze to jest cena za doprowadzenie gigabita do Ciebie, u innych
jest to zwykle oplata za wlasny odbior na GPZie

No i kolejne pytanie, skoro TP wystawi mi w ramach uslugi metro na
vlanie plix-a (gdzie rozmawiamy wylacznie po bgp), a na drugi do
metro, to czy bgp na metro jest za darmo, dodatkowo platna, czy w
ogole niemozliwa ?

> Wiem że to nie zostało stworzone dla takich celów, tylko dobierania po
> Megabicie, dzielenia portów po stronie PLIX żeby taniej wyszło,
> mieszania zakupowanego Metro z transmisjami itd.

no i mozna bedzie kupic tepe na kazdym juniperze (jest gdzies spis
lokalizacji ?) pod warunkiem odbioru wlasnego

jaka jest cena za dzierzawe ciemnych wlokien w sieci dostepowej tepe ?