Re: Nie b阣zie wymiany z AS5617 w polskich IX-ach

Autor: xbartx <bart_at_hashzero.net>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 08:45:50 MET

Dnia Tue, 16 Feb 2010 18:48:45 +0100, Grzegorz Janoszka napisa艂(a):

> TPSA jest jednym z najwi臋kszych operator贸w europejskich, ma mocn膮
> pozycj臋 na du偶ym, prawie 40-milionowym rynku. Do tego nale偶y do FT,
> kt贸re ma tak膮, a nie inn膮 polityk臋. Dop贸ki TPSA gra uczciwie i nie 艂amie
> prawa, to nie powinno si臋 zawraca膰 g艂owy UKE wprowadzaniem regulacji
> nieznanych w cywilizowanym 艣wiecie.

Dok艂adnie. Czasami mam wra偶enie, 偶e niekt贸re akcje wymierzone w TP
po艣rednio lub bezpo艣rednio, maj膮 tylko na celu to, 偶eby si臋 do nich
przyczepi膰, bo ju偶 dawno nikt si臋 nie przyczepi艂. A tak poza tym, to
niekt贸rzy by chyba w og贸le chcieli, aby TP zosta艂o jakim艣 spo艂ecznikiem i
w og贸le zacz臋艂a 艣wiadczy膰 wszystkie us艂ugi ca艂kowicie za darmo a i tak by
si臋 pewnie zaraz kto艣 znalaz艂 z cudownym pomys艂em, nowej regulacji, kt贸ra
jeszcze bardziej polepszy i usprawni 偶ycie ;)

Xenocide