Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Fri 22 Jan 2010 - 10:33:58 MET

jsm pisze:

> Masz rację, można wybrać dowolnego innego przedstawiciela Thawte lub
> VeriSign i mieć spokój. Część ludzi zastanowi się najpierw, na ile można
> wierzyć firmie pt. Gigaone.pl, które jest jedynie resellerem od
> pełnoprawnego centrum certyfikacji, które posiada swoje CA oraz oferuje
> podpis kwalifikowany.

Kuba, przy 10-20 użytkownikach możesz edukować.
Przy kilkunastu tysiącach to już trudno. Tym bardziej, że to nie kwestia
edukacji ponieważ większość używa najnowszych firefoxów i IE. Dlatego
zwróciłem uwagę na uciążliwość. Call center tylko dzwoni i mówi, że
popsuło się bo klienci zgłaszają, że strona nie działa.

Pozdrawiam
Darek