[OT]Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Thu 21 Jan 2010 - 18:36:46 MET

> kiedyś była dyskusja na temat naszego rodzimego wystawcy, że ogólnie
> masakra, że chcieli dodatkowe pieniądze za wysłanie ponowne certyfikatu
> itd.
> Jak to wygląda teraz? Dostałem ofertę. I zastanawiam się, czy przypadkiem
> nie skorzystać. Tylko nie chciałbym w coś wdepnąć.

nie wiem jak ssl, natomiast ja kupowalem u nich podpis elektroniczny
sam produkt bez zastrzezen, natomiast obsluga klienta to porazka
na infolinii kazdy zgodnie twierdzil, ze ma opowiadac o produkcie, a nie
zajmowac sie obsluga sprzedazy (brak wgladu do ichniego systemu), o fakture
nie moglem sie doprosic, a sam proces realizacji trwal znacznie dluzej niz
oferowany
nie wiem jak to teraz wyglada, ale po okresie waznosci zamierzam skorzystac
z innego uslugodawcy