Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 11:52:35 MET

> Ale nie przeskakuj tak z zapyta na obcienie cpu i za chwil na ludzi.
> Nie mam pojcia, ile ludzi. Jak to szacowa? Trzymajmy si liczby zapyta
> na jednostk czasu.

Nie wiem ile zapyta generuje mj jeden uytkownik rednio bo nie
sprawdzaem. Wiem ile generuje cao obcienia serwera DNS bo to jest dla
mnie istotne.

Wic spytam jeszcze raz - ilu ludzi bdzie chciao uywa tego serwera
google ?

Tzn.

a) wie w ogle co to DNS
b) wie i nie chce uywa tego co oferuje mu ISP domylnie

przyjmuje a=1% , b=0.1% (bo to nonsens), mamy 1/100000 uytkownikw

Wemy jakie p miliarda uytkownikw sieci internet i to jest i tak
zawyone, mamy 5000.