Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 11:27:45 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:
> mówimy o tym serwerze 8.8.8.8 ? tak szacuje i to raczej górna granica.

Moja pomyłka :( -- napisałeś 1000 na minutę. Podtrzymujesz szacunek?

> To źle napisałem że 10000 na minute. Obsłużyć może więcej.

Moja pomyłka -- napisałeś 1000 na minutę. Tzn. być może też się pomyliłeś,
ale to na pewno niejednokrotnie sprostujesz.
W każdym razie nie szacujesz tego, ile może, tylko ile obsługuje.

Wyszedłbym od tego twojego jednego zapytania na 2,5h przy 300 użytkownikach,
ale tu z kolei wydaje mi się zbyt mało. Sprostujesz?

> Ile w/g Ciebie ludzi będzie korzystać w danej chwili z tego dns google?

Ale nie przeskakuj tak z zapytań na obciążenie cpu i za chwilę na ludzi.
Nie mam pojęcia, ile ludzi. Jak to szacować? Trzymajmy się liczby zapytań
na jednostkÄ™ czasu.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal