Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 22:20:46 MET

W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

> Napewno nie masz jakiś problemów? Może Ci pomogę tylko powiedz.

Ty byś mógł jedynie pomóc wszystkim serwerom nad którymi sprawuję pieczę
cofnąć się do problemów, które już zostały rozwiązane.

Tak więc wybacz, ale podziękuję.

To przykre gdy ktoś nie mający nigdy styczności z większą skalą z taką
łatwością beszta masę ludzi, którzy na tym zjedli zęby. Mało tego. Uważa
się nadal za eksperta od takich sytuacji mimo, że dużo ludzi tłucze mu do
głowy, że błądzi.

> Mam wrażenie, że masz problemy z samooceną, skoro z twoich wypowiedzi
> wynika, że jestem tylko jakimś durniem, a jednocześnie tak bardzo chcesz mi
> dopieprzyć że nawet nie czytasz do końca co pisze tylko szukasz gdzie
> ugryźć. Przecież durnia powinieneś olać i tyle.

Kiedy nie przeczytałem do końca tego co napisałeś? *Zawsze* czytam, bo
to całkiem pocieszna lektura.

> Mówie poważnie. Twoje zachowanie to sprzeczność, więc musi być jakiś
> problem.

ekspertem?

> Pisz na priv jakby co zostanie między nami.

Wybacz, ale ja nie mam problemów z wyrażaniem swoich opinii publicznie.
Jeśli Ty takowe masz to może Ty się zamknij?

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland