Re: TPSA władc± internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 20:46:24 MET

> Wszystkim tak zwracasz uwagę by Cię filtrowali jak im się nie podoba co
> piszesz, więc czemu nie zastosujesz tej samej metody?

Napewno nie masz jaki¶ problemów? Może Ci pomogę tylko powiedz.

Mam wrażenie, że masz problemy z samoocen±, skoro z twoich wypowiedzi
wynika, że jestem tylko jakim¶ durniem, a jednocze¶nie tak bardzo chcesz mi
dopieprzyć że nawet nie czytasz do końca co pisze tylko szukasz gdzie
ugryĽć. Przecież durnia powiniene¶ olać i tyle.

Mówie poważnie. Twoje zachowanie to sprzeczno¶ć, więc musi być jaki¶
problem.

Pisz na priv jakby co zostanie między nami.