Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 22:22:55 MET

On Thu, 03 Dec 2009 18:55:08 +0100, Grzegorz Janoszka wrote:
>Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?
>Kończy się już trzeci dzień blokady, więc może to być już widoczne. TPSA

trzeci dzien ? Mnie dopiero dzis wylaczyli .. a moze to tylko awaria.

I cos mi sie wydaje ze gdyby onet nie ostrzegl, to bym nie wiedzial ze
cos takiego moze mnie spotkac.

>była chyba w pierwszej dziesiątce spamujących firm świata, jestem
>ciekaw, czy blokada tcp/25 w jednym z większych ISP tej części Europy
>dała jakiś widoczny wpływ na ilość spamu. Najlepiej zapodajcie linka do
>jakiegoś wykresu.

Ja tam nie wiem, ale pare lat temu przyszedl taki dzien gdy spam
znikl. Dzien wczesniej bylo trzesienie ziemii w Azji.

Mam tez konto na niemieckim serwerze, statystyk nie robilem, ale na
oko to od paru dni tak samo.

J.