Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Pawel Malachowski <pawmal_at_no-i-tak.niewazne>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 21:23:03 MET

Dnia 08.12.2009 Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> napisa³/a:

> Je¶li nie potrafisz tego zrobiæ to mogê Ci zaoferowaæ swoje us³ugi. Spiszemy
> umowê a w niej klauzula ¿e odpowiadam finansowo, je¶li system nie bêdzie
> mia³ wydajno¶ci takiej jak za³o¿ona w tej samej umowie.

Takie oferty to nie do mnie.
Poza tym, lubiê jak jest koszernie, a du¿y NAT stoi z tym w sprzeczno¶ci. ;)

Mo¿esz siê jednak pochwaliæ, jaki mniej wiêcej limit u¿yszkodników
i sesji/stanów przewidzia³by¶ na jednym wê¼le takiej NAT-ownicy.

> A skoro dane by³y to siê ROBI.

Jako¶ wydaje mi siê, ¿e przy obs³udze zg³oszeñ wola³bym szukaæ trójki (czas,
IP, login) w logach RADIUS-a ni¼li polegaæ na tym, ¿e kto¶ ³askawie poda mi
wynik lookupu do magicznego large-scale identa. :>

--
Pawe³ Ma³achowski