Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 21:47:48 MET

> Takie oferty to nie do mnie.

To się nie mądrz, że się nie da.

> Poza tym, lubię jak jest koszernie, a duży NAT stoi z tym w sprzeczności. ;)

Nie mówie, że masz tak robić. Tylko, że się da tanio i dobrze.

> Możesz się jednak pochwalić, jaki mniej więcej limit użyszkodników

Może ty masz "użyszkodników" ja mam użytkowników. Szkodników dawno
przekazałem konkurencji.

> i sesji/stanów przewidziałbyś na jednym węźle takiej NAT-ownicy.

Oceniając to ile moge na zwykłym pececie i ile teraz mi to zajmuje jego mocy
to jakieś 10000 podłączonych userów klasy neostrada. Co do ilości sesji -
tyle ile możliwe, zależy ile userów na jedno IP by szło, bo portów jest
65535... W praktyce 64512. Nie widze tu ograniczenia.

Choć przyznam że zmierzenie obciążenia samego NAT'a co właśnie zrobiłem nie
było proste - bo tak mało to zajmuje :)