Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 20:52:46 MET

> O to właśnie chodzi. To, że Ty nie widzisz technicznego problemu odpalić
> NAT+identd na nerwozdradowiczach nie znaczy, że tych problemów nie ma. :)

Jeśli nie potrafisz tego zrobić to mogę Ci zaoferować swoje usługi. Spiszemy
umowę a w niej klauzula że odpowiadam finansowo, jeśli system nie będzie
miał wydajności takiej jak założona w tej samej umowie.

w razie czego na priv zapraszam. Proszę podać co jak, jakie wymagania i
postaram się ocenić koszty.

> (Pomijam fakt, że prawie nigdzie nie robi się już ident lookupów).

Mylisz się. Dość często się robi. Np. w większości przypadków jakie miałem
przy sprawach z policją w danych był wynik ident lookup.
Serwery WWW to jest wyjątek bo w ich przypadku byłby nonsens, poza tym jak
ktoś robi NAT to i zwykle robi proxy i ma logi.

A skoro dane były to się ROBI.