Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 12:07:21 MET

Dnia 08.12.2009 Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> napisał/a:

> Podstawową zasadą prawa jest domniemanie niewinności.

Ja doskonale rozumiem do czego dażysz: blokada nie jest w sumie zła, ale:
- powinna być domyślna dla bezterminowych (mogę zrezygnować) i nowych umów
(nie zawieram jej bo jest blokada)
- dla terminowych powinna być domyślnie wyłączona (włączana jako domyślna
po wygaśnięciu, przedłużeniu itd) lub dać szansę rozwiązania umów
terminowych jeśli byłaby obligatoryjna (jak jest teraz).

na ww. już nie polemizuję, uzasadniam tylko celowość blokady i co dzięki niej
osiagnięto - pomijając formę wdrożenia.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***