Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 10:11:25 MET

W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

> Nie można - bo nie każdy użytkownik TP korzystający z portu 25 wysyła
> spam.
>
> Podstawową zasadą prawa jest domniemanie niewinności.

Ale Ty musisz mieć ciężki żywot. Non-stop Cię jebią na tym domniemaniu
niewinności. A to jacyś ochroniarze w miejscu gdzie wystarczyłoby ustanowić
prawo, że nie wolno wchodzić nieupoważnionym. A to jakieś alarmy mimo, że
kraść nie można. A to blokada portu 25 mimo, że spamu słać nie można.

Jak Ty się czujesz będąc tak permanentnie posądzanym o łamanie prawa?

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland