Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Paweł Tyll <p_at_wytnij.75.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 08:49:44 MET

On Sat, 05 Dec 2009 23:47:08 +0100, Wojciech Puchar
<wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:
> Podobnie jak z jazdą pod wpływem alkoholu. Jeden człowiek na trzeźwo ma
> mniejszy refleks niż inny po 3 piwach. Tak długo jak ktoś jedzie
> poprawnie tak długo jest OK.
>
> Tyle że alkohol powinien być brany pod uwagę przez sąd jako czynnik
> zwiększający kare. Ale JEŚLI popełnione zostanie wykroczenie.
Jasne. Alkohol powinien być brany pod uwagę przez sąd jako czynnik
zwiększający karę. Ale JEŚLI ktoś zostanie przez po pijaku prowadzony
samochód zabity. W innym wypadku należy dawać pijanemu kierowcy szansę do
skutku na zabicie kogoś. W żadnym wypadku nie należy stosować środków
prewencyjnych. Ja bym to rozciągnął na wszystkie aspekty życia
społecznego, nie tylko prowadzenie pojazdów mechanicznych i poruszanie się
po drogach. Ale dobrze wiedzieć, że Twoje podejście do życia jest równie
oderwane od rzeczywistości, co Twoje podejście do tcp/25 i TP.