Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 01:03:04 MET

> Zgadza się, jest jedynie słuszny. No dobra, drugim jedynie słusznym jest
> przekonanie spamerów że spam jest zły (zaraz po przekonaniu rządzących
> państwami że przemoc jest zła i nie powinno się wzniecać wojen).

I podobnie jak teraz mamy wojny w imie pokoju, będzie limitowanie
wszystkiego w sieci w walce o "bezpieczny internet".
A Ty - jako pożyteczny idiota (bo wątpie czy dostajesz coś z tego) -
będziesz to wspierał.

> To zestaw każdemu swojemu klientowi łącze dzierżawione do siebie.

A co do ma do rzeczy. Klient spisał umowę z TP i tak ma mieć.

> IMHO bardzo źle, że tepsa pozwoliła na wyłączenie blokady portu 25 - przez
> to nadal neo+ będzie figurowała w bazach jako źródło spamu. Głównie dzięki
> takim "uczynnym" twojego pokroju, którzy nie potrafią skonfigurować swojego
> serwera pocztowego.

Nie potrafią tak jak TY chcesz.

> Problemem to jest Twoje durne podejście.

Durny jesteś najwyżej Ty. Bo nie uznajesz prawa innych do decydowania o
sobie.