Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 09:12:45 MET

> Jak już nauczą się wyciągać hasła z MUA (ponoć niektóre już to robią) to
> to nie będzie dużym problemem. Ale na razie jest to raczej rzadkość,
> więc na jakiś czas pomoże. Inna sprawa, że jak przez serwer będzie
> wysyłany spam z autoryzacją, to łatwo to wykryć i zablokować takie
> konto.

Ma Pan w dużej części rację. Nie wydaje się Panu że dyskusja jest nie na temat?

Sprawa dotyczy ograniczania/zmieniania działania usługi podczas trwania
umowy terminowej, wymaga od klienta reakcji aby mógł zachować dotychczasowe
jej warunki, i dodatkowo wprowadza w błąd przez infolinię.

Dodatkowo wielu jej samozwańczych rzeczników postuje na tej grupie twierdząc
że to dla dobra wszystkich.

To w jaki sposób przyjmuje poczte serwer poczty, jakim portem, od kogo, jak i dlaczego
jest sprawą jego właściciela. Tylko i wyłącznie.