Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Marek Marczykowski <marmarek_at_spam.nie>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 23:54:11 MET

On 2009-12-05, masti <gone@to.hell> wrote:
> Dnia pięknego Sat, 05 Dec 2009 17:06:39 +0000, osobnik zwany Wojciech
> Puchar wystukał:

> ciekwae skąd weźmie hasło moich uzytkowników i jak je wyśłe przez inne
> serwery

Jak już nauczą się wyciągać hasła z MUA (ponoć niektóre już to robią) to
to nie będzie dużym problemem. Ale na razie jest to raczej rzadkość,
więc na jakiś czas pomoże. Inna sprawa, że jak przez serwer będzie
wysyłany spam z autoryzacją, to łatwo to wykryć i zablokować takie
konto.

--
Pozdrawiam,
Marek Marczykowski          |   gg:2873965      | RLU #390519