Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 22:54:25 MET

Dnia Fri, 4 Dec 2009 21:15:01 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> Najsensowniejszym rozwiązaniem byłoby usunięcie paru synekur i za
> zaoszczędzone pieniądze zajęcie się obsługą zgłoszeń o spamie.

Bzdura. Obsługiwanie zgłoszeń o spamie - owszem, powinno być lepsze niż
to tepsa ma w zwyczaju, ale to pozwoli na odstrzał niewielkiego procenta
zombies. Tepsa wprowadziła rozwiązanie które niemal całkowicie odbiera
spamerom możliwość użycia zombies na neo do wysyłania spamu, nie szkodząc
przy tym swoim klientom.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944