Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 13:42:01 MET

> myśle, że numer portu jest istotny w przypadku NAT (który ja akurat mam
> i od razu skojarzyłem). Jak masz każdego klienta na publicznych IP, to
> faktycznie ma to mniejsze znaczenie. Wystarczy info kto miał IP w danym
> momencie.

Niestety nie jest w ogóle zdefiniowane co to jest "numer portu". Poza tym co
do da przy NAT?

Ale jeśli W TEJ FORMIE ustawa wejdzie to będe podawać co chcą WEDŁUG ustawy.

Zresztą aktualną ustawę i kolejną też się omija banalnie, co nie znaczy że
tak robie.

"Policjacje" mam średnio 3 razy w roku, i częściej pomagam niż nie. Zresztą
jak pomagam to zwykle więcej niż mnie ustawa zobowiązuje po prostu dochodzę
tyle co mogę. Ostatnio była policja u mnie w domu i doszliśmy wspólnie choć
myśleli już że nic nie dojdą.

Jeśli jednak (a to się niestety zdarza) dostaje jakieś pismo z mnóstwem formułek
prawnych, a za to z pytaniem którego chyba sam zadający nie rozumie - to
wtedy sorry nic nie ma.

Prawo prawem ale najważniejsza jest normalna ludzka współpraca i ludzkie
zachowanie. Wtedy nie trzeba żadnych ustaw tak naprawde.

Te ustawy to raczej są pod taką TP i podobnych, co są tak zakręceni że jak
im się na piśmie pod groźbą kary nie napisze to nic nie zrobią.