Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 12:30:32 MET

Wojciech Puchar pisze:

> Ja kompletnie tego punktu nie rozumiem. Po co im numer portu. I czemu ja w
> ogóle mam numerować porty w swoim urządzeniu a nie np. nazywać je imionami?

myśle, że numer portu jest istotny w przypadku NAT (który ja akurat mam
i od razu skojarzyłem). Jak masz każdego klienta na publicznych IP, to
faktycznie ma to mniejsze znaczenie. Wystarczy info kto miał IP w danym
momencie.

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7