Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:
> A mianowicie:
>
> - za rozsyłanie spamu odpowiedzialny jest rozsyłający. Jeśli to robił
> nieświadomie to jest to czynnik łagodzący, ale jest wciąż winny
> zaniedbania. Za komputer odpowiada jego właściciel, nikt inny.
>
> - za obsługę zgłoszeń o nadużyciach odpowiedzialny jest operator podłączający
> klienta końcowego. Jego obowiązkiem jest zatrzymanie tej wysyłki od
> winnego abonenta. W przypadku winy abonenta zawsze można zerwać umowę w
> trybie natychmiastowym, jeśli kulturalne środki perswazji nie pomogą.
>
> - Sieć internet i jej operatorzy mają za zadanie przesyłanie dowolnego
> pakietu IP od nadawcy do adresata. Cokolwiek więcej to usługa dodatkowa - opcjonalna.
> Oczywiście może być "w pakiecie" ale musi to być jasno zdefiniowane przy
> zawieraniu umowy.
>
> - Aby zmienić warunki umowy, strony muszą ją najpierw w jakiś sposób renegocjować.
>
> - Strona w umowie nie może żądać od drugiej strony wykonywania na jej
> koszt/czas dodatkowych czynności aby umowa była nadal realizowana. Jeśli
> jest taka konieczność z winy strony, musi ona pokryć tego koszty.
Nie wiem skad to masz, ale to sa dokladne argumenty, ktorymi posluguja
sie spamerzy (prawdziwi, nie nieswiadomi posrednicy).
-- Krzysztof HalasaReceived on Fri Dec 4 23:35:05 2009
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Dec 2009 - 23:40:02 MET