> które nie miały bladego pojęcia czemu nie działa im wysyłka poczty.
> Część z nich w obawach przed dalszymi problemami zastanawia się nad
> zmianą dostawcy.
I powinna to zrobić. Nie dlatego że poczta im nie działała bo pewnie już
działa, ale dlatego że dostawca wpieprza łapska w nie swoje sprawy.
Czy musieli korzystać z pomocy informatyka i mają fakturę za tą pracę?
Proszę przekazać jej kopię TP i odliczyć sobie od rachunku za internet.
TP wymogła podjęcia pracy przez klienta aby ten nadal używać usługi tak jak
poprzednio - na jaką podpisał terminową umowę. Musi więc pokryć koszty.
> Optymalne rozwiązanie jest wtedy, gdy bierze się za każdego spamera z
> osobna i mu przywala. W tej chwili jedyne co zrobiła to poszła po
> najmniejszej linii oporu, co świadczy co najwyżej o bezsilności TP.
TPSA od conajmniej 10 lat regularnie ma w dupie wszelkie zewnętrzne
zgłoszenia o spamie od użytkowników neostrada i chyba nie tylko.
Jeśli nawet mają to w d. to wystarczyłoby nie zmieniać losowo numerów IP
przydzielanych użytkownikom neostrady tylko dać stały. Już byłoby dużo
lepiej.
Ale tak mamy 3 pieczenie na jednym ogniu:
- Można zaoszczędzić jakieś 10 groszy miesięcznie na kazdym kliencie, nie
wykonując swoich obowiązków jako operatora.
- Można się pochwalić przed polakami, rządem i UKE jak to się dba o
"Polski Internet", a jakiś dyrektor zgarnie solidną premie
- można przygotować klientów do dalszej tresury.
Zobaczymy czy im się uda.
Received on Fri Dec 4 22:15:11 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Dec 2009 - 22:40:04 MET