Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 22:12:51 MET

> które nie miały bladego pojęcia czemu nie działa im wysyłka poczty.
> Część z nich w obawach przed dalszymi problemami zastanawia się nad
> zmianą dostawcy.

I powinna to zrobić. Nie dlatego że poczta im nie działała bo pewnie już
działa, ale dlatego że dostawca wpieprza łapska w nie swoje sprawy.

Czy musieli korzystać z pomocy informatyka i mają fakturę za tą pracę?
Proszę przekazać jej kopię TP i odliczyć sobie od rachunku za internet.

TP wymogła podjęcia pracy przez klienta aby ten nadal używać usługi tak jak
poprzednio - na jaką podpisał terminową umowę. Musi więc pokryć koszty.

> Optymalne rozwiązanie jest wtedy, gdy bierze się za każdego spamera z
> osobna i mu przywala. W tej chwili jedyne co zrobiła to poszła po
> najmniejszej linii oporu, co świadczy co najwyżej o bezsilności TP.

TPSA od conajmniej 10 lat regularnie ma w dupie wszelkie zewnętrzne
zgłoszenia o spamie od użytkowników neostrada i chyba nie tylko.

Jeśli nawet mają to w d. to wystarczyłoby nie zmieniać losowo numerów IP
przydzielanych użytkownikom neostrady tylko dać stały. Już byłoby dużo
lepiej.

Ale tak mamy 3 pieczenie na jednym ogniu:

- Można zaoszczędzić jakieś 10 groszy miesięcznie na kazdym kliencie, nie
  wykonując swoich obowiązków jako operatora.
- Można się pochwalić przed polakami, rządem i UKE jak to się dba o
  "Polski Internet", a jakiś dyrektor zgarnie solidną premie
- można przygotować klientów do dalszej tresury.

Zobaczymy czy im się uda.