Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sylwester Zarębski <zbieracz_at_isp.net.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 19:02:35 MET

Dnia Thu, 3 Dec 2009 20:57:01 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

[...]
> TPSA w żaden sposób nie uniemożliwiła swoim klientom
> wysyłania poczty

Jednak uniemożliwiła, rozmawiałem z wieloma osobami w ostatnich dniach,
które nie miały bladego pojęcia czemu nie działa im wysyłka poczty.
Część z nich w obawach przed dalszymi problemami zastanawia się nad
zmianą dostawcy.

> - jedyne co zrobiła to przywaliła spamerom. Wprowadziła
> optymalne rozwiązanie problemu spamu wysyłanego prez zombiaków.

Optymalne rozwiązanie jest wtedy, gdy bierze się za każdego spamera z
osobna i mu przywala. W tej chwili jedyne co zrobiła to poszła po
najmniejszej linii oporu, co świadczy co najwyżej o bezsilności TP.

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski