Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sylwester Zarębski <zbieracz_at_isp.net.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 20:56:47 MET

Dnia Fri, 4 Dec 2009 19:20:39 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Mogą zacząć czytać to co przychodzi pocztą :)
> A jeśli nie są upośledzeni umysłowo, to zadzwonią do firmy która
> udostępnia im pocztę i dowiedzą się co mają zmienić w ustawieniach.

Obrażasz innych ludzi bez powodu. Gratuluję kultury.
Część nie bardzo wie, gdzie ma dzwonić, a sprawy informatyczne są dla
niektórych zbyt skomplikowane, by udzielać porad przez telefon.

> I - last but not least - i tak większość z nich używa webmaili.

Bzdury.

> Ta, z pewnością... Obawiają się pogwałcenia swoich praw do wolności słowa.

Nie, po prostu myślą, że TP popsuła im Internet. Oni nie muszą się znać,
nie muszą wiedzieć co to jest port 25 czy 587. Kuzyn szwagra ustawił im
pocztę i ma działać. Przestało, wniosek prosty: TP zepsuła. Jeśli raz
zepsuła celowo, może to zrobić ponownie. Niektórzy nie mają problemów z
wnioskowaniem i nie tworzą teorii spiskowych.

> Nie, to jest rozwiązanie idealne. Idealne mają to do siebie że są nierealne.
> A tepsa właśnie wybrała optymalne - nie ucierpiał nikt poza spamerami.

I tu się mylisz, ilość telefonów do różnych infolinii świadczy, że
ucierpieli także ludzie niewinni.

> Wybrała jedyne sensowne i realizowalne rozwiązanie.

Nie jedyne, a co najwyżej łatwe. Jedyna zaleta. Nie wciskaj tu kitów, że
nie dało się inaczej, bo jakoś operatorzy typu AOL mogą, jak się ich
przymusi. Tepsy nikt nie dusi, więc ma w nosie.

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski