>
> Właściwie to mam plan zrobić dokładnie identyczną blokadę dla swoich
> klientów, oczywiście z opcją zdjęcia blokady. Ale domyślnie każdemu.
Z opcją zdjęcia to ja mam od pół roku. Tyle że nie każe zmieniać portu na
587, tylko zapewniam im swoją usługę poczty. Ci co z niej nie korzystają to
i tak zwykle używają jakieś webmaile, a te 1-2% pozostałych dzwoni do mnie i
za minute ma port odblokowany.
Czy u Pana też tak jest, czy też może obsługa klienta informuje że blokada
jest przymusowa, a jedynie na jakimś piśmie jest podane jak wyłączyć, i do
tego ta operacja jest dla wielu klientów skomplikowana. Szczególnie dla tych
którymś to kto inny konfigurował i akurat np. go nie ma.
Received on Fri Dec 4 00:45:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Dec 2009 - 01:40:01 MET