Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 23:13:11 MET

> Nie jestem pewien, czy to jeszcze można leczyć. :-P
>
> Żaden organ władzy państwowej nie maczał rąk w tej akcji. Gorzej,
> niektóre miały wątpliwości, ale po MERYTORYCZNEJ dyskusji uległy rozwianiu.
>
> WIększym i RZECZYWISTYM problemem sąpropoozycje zmiany PT przez
> ministerstwo finansów i ABW. Ale, jak rozumiem, nikogo to nie obchodzi.

Obchodzi. Ani dobrze nie rozumiesz ani dobrze nie czytasz np. moich postów.

Gdzie stado takich jak wy za przeproszeniem osłów nie potrafiło napisać
maila na temat do UKE pomimo prośby o komentarze.

Żałosne jest to że po ponad tygodniu dostałem odpowiedź że tylko ja
napisałem coś na temat, za to były tysiące bełkotliwych maili od
pseudoekspertów jak Wy na tej liście.

Nie twierdze że to napewno coś da, ale wasze bełkoty nie dadzą na pewno nic.

Jesteście stadem osłów o mentalności niewolnika, które TYLKO potrafi
marudzić i to nigdy w oczy temu co za cokolwiek odpowiada.

A najlepiej - gdyby wam z nieba spadła manna, dostęp do internetu i aniołek
co przytuli jak wam źle jest. A będzie źle bo na to zasługujecie.

AMEN i EOT