Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Slawek Kotynski <smieciarz_at_askar.com.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 00:33:49 MET

Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

> WIększym i RZECZYWISTYM problemem sąpropoozycje zmiany PT przez
> ministerstwo finansów i ABW. Ale, jak rozumiem, nikogo to nie obchodzi.

Mając skłonności do spiskowego widzenia rzeczywistości, tak sobie
czasem myślę, czy akcja z portem 25 nie jest po prostu poligonem przed
innymi przedsięwzięciami.
Dopóki się mówiło, że odblokują 25 na życzenie, byłem w stanie
to akceptować (99% ludzi, którzy nie kotnrolują trojanów,
nie będzie się handryczyć i podporządkuje się najprostszej instrukcji)
ale jeśli prawdziwe są głosy, które tutaj słyszę, że nie odblokowują,
to już jest syf.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka